Ik rook ook niets bij de mijne destijds, en koelvloeistof bijvullen was ook niet aan de orde. Het viel me op dat de hak van mijn rechter schoen donker werd. Bij inspectie bleek er een licht vochtig plekje in de vloermat. Even proeven en het bleek koelvloeistof. Beplating van middnconsole verwijderd en aan de editor hing een druppel. Was dus helemaal aan het begin kennelijk, maar na demontage toch een duidelijk lek langs de linker zijde, tussen kunststof zindeel en radiator zelf.
Kachelradiator is redelijk zelf te vervangen bij een v70n. De eerste keer dat ik hem liet vervangen is omdat ik op dt moment erg druk was en er geen in in had. De radiator al wel zelf gekocht toen, maar mijn garage had er geen moeite mee die er voor me in te zetten. Had ik er in Frankrijk een gehad, had ik hem zelf snel gemonteerd en was ik een dag later weer onderweg geweest.
Let wel even op dat je de radiator er niet heel uit krijgt, of belangrijker, de nieuwe er weer heel in krijgt, als je niet de stuurkolom even lost en naar boven trekt. Die zit nog net een klein stukje in de weg. Voor de rest, stelt het niet veel voor.