Dit is inderdaad niet goed gegaan, maar laten we niet te zwart-wit worden over stop-leak... Onze 306 druppelde hardnekkig aan de buitenzijde van de koppakking en da’s keurig opgelost met Eurol radiator sealer. Gaat al duizenden km’s goed.
Ik gebruik ook regelmatig bij die oude gebakjes radiator leak stop van Womi, we gebruikten ze ook in de vrachtwagens, wonderspulletje wel in sommige gevallen!
Soms is een nieuwe radiator meer waard dan de hele auto bijv..... Dan doe je al snel zon flesje erin om iemand toch weer op weg te helpen.
Dat bedoel ik dus ook. Heb het laatst gebruikt bij een Mercedes C180 uit 1994 die op dampgas LPG loopt. Een auto met ruim 6 ton op zijn mik die wekelijks in Bonn verblijft en in de weekenden naar Nijmegen rijd. De auto is gewoon geen koppakking wissel meer waard en daarom hiervoor gekozen. Met beleid kan het gewoon goed gaan (dingetje loopt verder perfect weer). Dit was wel een uitwendige lekkage van de koppakking overigens.