Bij deze een update ter lering en vermaak. Mijn nieuwsgierigheid en lef hebben het gewonnen van mijn voorzichtigheid. Ik wilde toch perse weten of de ontvanger van de AB de stroom lekte. Een paar keer de volgende video bekeken :
https://www.youtube.com/watch?v=6Ovm77O2VcE en vervolgens de moed bij elkaar geraapt en samen met mijn zoon aan de klus begonnen. Het ging allemaal als in de video, zonder gekke dingen tegen te komen. Uiteindelijk de AB unit uit voorzorg vervangen, om niet nog een keer deze klus te hoeven doen. Op het eind van de dag met een voldaan gevoel van overwinning was de klus klaar. De dagen erna was het spannend : testen en meten of er nog stroom lekte. Helaas was dit het geval. Toch overheerste het goede gevoel van de klus geklaard te hebben, wetende dat de AB unit niet het probleem was. We zoeken verder........na de bovenstaande klus te hebben afgerond kunnen er niet zo heel veel dingen lastiger zijn dan dat. Wordt vervolgd......Voorlopig dank voor jullie input maar we zijn er nog niet.