Die lemforder steun, is daar ook text uit weg geslepen? Zo ja, dan heb je dus een originele steun te pakken. Is gewoon van top kwaliteit.
Helemaal mee eens, de gewone steunen zijn gewoon goed. Ik ben naar PU overgestapt omdat ik iets andere wensen had. En ja, zoals een ander ook al zei, diesel en PU zijn geen vrienden van elkaar. Dan rammelt je hele auto uit elkaar en is echt geen doen, ook niet met de bovenste motorsteun.
Nu klets jij al zo lang over die baksteun he...auto op de oprij brug ratel set en ring steek sleutel en krikje voor opvangen gewicht blok, en 15 minuten later was je de handen....met goede dunne werkhandschoen aan kan zelfs dat handen wassen binnen die tijd
Maar ik moet ook nog werken (in 3 dagen ruim 1000km gereden in mijn auto voor de baas...) Over 3000km moet de auto weer nieuwe filters en olie, dus kan ik het mooi combineren. En met 2 kinderen van 1 en 3 ontbreekt vaak de tijd om even iets voor jezelf te doen... Je kent het wellicht wel.
Nu klets jij al zo lang over die baksteun he...auto op de oprij brug ratel set en ring steek sleutel en krikje voor opvangen gewicht blok, en 15 minuten later was je de handen....met goede dunne werkhandschoen aan kan zelfs dat handen wassen binnen die tijd
Krik om motor/bak iets te liften heb je niet nodig hoor, de steun kan er zo onderuit geschroefd worden .
ik heb die van mijn classic op straat gedaan: 1 kant wielen op de stoep, zelf "in de goot" en draaien maar.
Maar ik moet ook nog werken (in 3 dagen ruim 1000km gereden in mijn auto voor de baas...) Over 3000km moet de auto weer nieuwe filters en olie, dus kan ik het mooi combineren. En met 2 kinderen van 1 en 3 ontbreekt vaak de tijd om even iets voor jezelf te doen... Je kent het wellicht wel.
Wordt er met oudere kinderen niet beter op hoor, die van mijn 10 en 18 moeten altijd wel ergens heen of opgehaald worden, maar klinkt heel bekent.
Nog een alternatief op al het genoemde. Met een beetje zoeken kwam ik op deze uit, ondanks dat de foto een normale steun laat zien, zegt de titel PU (PolyUrethaan) uitvoering. De gok gewaagd en erg blij mee.
Die met die lichte blauwe PU bussen is ook te hard, bij mij waren ze in een week gescheurd, als je hard wilt moet je nylon hebben ipv dat (blijkbaar) fragiele te harde PU.
Heb er voorheen & nadien altijd PU van powerflex of IPD in gehad, die zijn iets zachter, blijven ook jaaaaaren goed.
Zelfs als je de bovenste en onder achter wil vervangen is het nog niet duur vind ik.
Ik heb laatst de boel besteld in Duitsland, bij Motorintegrator en ik was niet veel meer kwijt.
Alles van Lemforber, dan weet je zeker dat je goed spul hebt.