Geacht forum/ beheerders,
Mis het item 'Officiële dealer ervaringen' hier op het forum. Of heb ik niet goed genoeg gezocht?
Heb in de afgelopen jaren meerdere Volvo's (w.o. 850, S/V70, 940, 960, S80 en V70N) gekocht en in onderhoud gehad bij de officiële Volvo dealer. Hoewel middels reclame een pleidooi wordt gehouden voor onderhoud bij de dealer ("liever de dealer"), is mijn ervaring met een aantal bedrijven behoorlijk teleurstellend en slecht.
Voor service en onderhoudsbeurten rijd ik dan ook een behoorlijk aantal kilometers om. Mijn huidige dealer heeft me totnutoe nog niet het gevoel gegeven dat ik besodemieterd ben/word. Het is dan ook het bedrijf met de hoogste klanttevredenheidscores.
Ik kan me voorstellen dat sommigen zich toch wel eens genaaid zullen voelen door de dealer, of niet soms? Naar mijn mening is de klant nog steeds koning(in) en behoort de dealer daarmee rekening te houden.
Ik zie graag de ervaringen van anderen hier op het forum voorbij komen. Het hoeft wat mij betreft niet een 'naming & shaming' item te worden, de naam van de dealer hoeft ook niet genoemd te worden, maar wel de ervaringen betreffende de aan- en verkoop van onze auto's, het in behandeling nemen van klachten en de uitvoering van onderhoud(sklachten).
Waarom? Dit om nog meer allert te zijn op de handelswijze van sommige dealers en om het serviceniveau, ten voordele van ons (de klant) en niet te vergeten het imago van Volvo, nog meer te verbeteren.
Wat vinden jullie? Wel of niet dit item ("Liever de dealer?") hier op het forum?
Groet, Rick
Mis het item 'Officiële dealer ervaringen' hier op het forum. Of heb ik niet goed genoeg gezocht?
Heb in de afgelopen jaren meerdere Volvo's (w.o. 850, S/V70, 940, 960, S80 en V70N) gekocht en in onderhoud gehad bij de officiële Volvo dealer. Hoewel middels reclame een pleidooi wordt gehouden voor onderhoud bij de dealer ("liever de dealer"), is mijn ervaring met een aantal bedrijven behoorlijk teleurstellend en slecht.
Voor service en onderhoudsbeurten rijd ik dan ook een behoorlijk aantal kilometers om. Mijn huidige dealer heeft me totnutoe nog niet het gevoel gegeven dat ik besodemieterd ben/word. Het is dan ook het bedrijf met de hoogste klanttevredenheidscores.
Ik kan me voorstellen dat sommigen zich toch wel eens genaaid zullen voelen door de dealer, of niet soms? Naar mijn mening is de klant nog steeds koning(in) en behoort de dealer daarmee rekening te houden.
Ik zie graag de ervaringen van anderen hier op het forum voorbij komen. Het hoeft wat mij betreft niet een 'naming & shaming' item te worden, de naam van de dealer hoeft ook niet genoemd te worden, maar wel de ervaringen betreffende de aan- en verkoop van onze auto's, het in behandeling nemen van klachten en de uitvoering van onderhoud(sklachten).
Waarom? Dit om nog meer allert te zijn op de handelswijze van sommige dealers en om het serviceniveau, ten voordele van ons (de klant) en niet te vergeten het imago van Volvo, nog meer te verbeteren.
Wat vinden jullie? Wel of niet dit item ("Liever de dealer?") hier op het forum?
Groet, Rick