Ik stel hier mijn vraag maar ff. Ik heb ook zo'n debiel schroefje waarmee mijn LM sensor vast zit maar dat bitje vind ik nog wel een keer bij de Gamma of zo dan kan ik ook zien of de sensor vies is neem ik aan. Echter ik wou het eerst even heel simpel houden (dacht ik). Dus ff alleen de stekker er vanaf en kijken of de auto anders rijdt. Ik kreeg namelijk bij Vida de melding dat het LMM signaal te laag is. Verder geen meldingen van het motor management of zo en de motor loopt stationair stabiel maar toch. Waarschijnlijk niet echt spannend maar ik wil wel even gaan kijken of het wat uit maakt met of zonder LMM maarrr.. Ik krijg dat stekkertje er niet vanaf. Deze handige Harry is vooral goed in slopen dus het lijkt mij wijsheid toch eerst hier maar eens wat info op te vragen voordat ik de LMM aanval met de schroevendraaier.
Kun je daar gewoon een schroevendraaier tussen zetten en los wrikken (zie rode cirkel) of is er een truukje voor? En kan het kloppen dat die stekker soms zo idioot vast zit?
Hier een onder een fotootje van de stekker: