Km stand is 1,
Hoe de kilometers er op zijn gekomen is 2
Ik heb 6 traps gezien die op waren bij 140.000 als taxi.
5 traps bij 128.000 en de nieuwe 8 traps waar een koppeling uit lag bij 120.000
220.000 in m'n eigen V8.
Dus zeg het maar.
Ook uitschieters naar boven met 500k, maar dat zijn meer uitzonderingen dan regel.
Een koppelomvormer heeft ook voering die opgerookt kan worden, dat materiaal komt dan weer door de hele bak heen en zal de bussen en brein ook doen verslijten, en idem met oliepompen die bij 4 ton versleten zijn door te lang met de atf rond te rijden...
Vandaar de vraag, want de bakdrukken zorgen er voor dat de hoogste versnelling ingeschakeld zal worden.
Dat is een samenspel tussen brein,pomp en koppelomvormer.
Ga naar eens een zware aanhanger trekken in de hoogste versnelling, dat komt een revisie er snel aan.
Dat zijn dr
En wat is dan de km stand? vreemd dat niemand dat vraagt...
Ook een Volvo bak kan slijten...
Draai het eens om en geef jouw “Two cents” en vertel bij welke km stand je volgens jou dergelijke problemen kunt/mag verwachten.
Hoe de kilometers er op zijn gekomen is 2
Ik heb 6 traps gezien die op waren bij 140.000 als taxi.
5 traps bij 128.000 en de nieuwe 8 traps waar een koppeling uit lag bij 120.000
220.000 in m'n eigen V8.
Dus zeg het maar.
Ook uitschieters naar boven met 500k, maar dat zijn meer uitzonderingen dan regel.
Een koppelomvormer heeft ook voering die opgerookt kan worden, dat materiaal komt dan weer door de hele bak heen en zal de bussen en brein ook doen verslijten, en idem met oliepompen die bij 4 ton versleten zijn door te lang met de atf rond te rijden...
Vandaar de vraag, want de bakdrukken zorgen er voor dat de hoogste versnelling ingeschakeld zal worden.
Dat is een samenspel tussen brein,pomp en koppelomvormer.
Ga naar eens een zware aanhanger trekken in de hoogste versnelling, dat komt een revisie er snel aan.
Dat zijn dr
Quote door Steve
Quote
En wat is dan de km stand? vreemd dat niemand dat vraagt...
Ook een Volvo bak kan slijten...
Draai het eens om en geef jouw “Two cents” en vertel bij welke km stand je volgens jou dergelijke problemen kunt/mag verwachten.