Mijn oude LPG dop is eraf gevallen en nu wou ik een nieuwe erop zetten die was bijgeleverd bij de auto. Echter past dit niet goed en ben ik ook al in de winkel geweest voor een andere maat.
Het past echter allemaal niet geweldig bij het opdraaien blijft de dop muurvast zitten.
De enige optie om hem er weer af te krijgen is met een tang die ik nu in de auto heb liggen.
Ik heb het idee dat dit door het vervormen van de auto komt in de omgeving van de lpg aansluiting.
Hiermee bedoel ik dat het allemaal iets indeukt omdat je continu met die lpg slang erin ramt zeg maar. Doordat dit al 10 jaar zo is bij deze auto is het plaatwerk vermoedelijk iets naar binnen gedrukt waardoor een standaard maat dopje niet meer goed past!
Iemand een oplossing voor dit probleem?
Ik zit te denken aan uitdeuken of een op maat gemaakt lpg dopje.
Ben al bezig geweest met schuren met schuurpapier maar dit werkt niet echt!
Het past echter allemaal niet geweldig bij het opdraaien blijft de dop muurvast zitten.
De enige optie om hem er weer af te krijgen is met een tang die ik nu in de auto heb liggen.
Ik heb het idee dat dit door het vervormen van de auto komt in de omgeving van de lpg aansluiting.
Hiermee bedoel ik dat het allemaal iets indeukt omdat je continu met die lpg slang erin ramt zeg maar. Doordat dit al 10 jaar zo is bij deze auto is het plaatwerk vermoedelijk iets naar binnen gedrukt waardoor een standaard maat dopje niet meer goed past!
Iemand een oplossing voor dit probleem?
Ik zit te denken aan uitdeuken of een op maat gemaakt lpg dopje.
Ben al bezig geweest met schuren met schuurpapier maar dit werkt niet echt!