Wat betreft het netjes wegwerken, dat vind ik het belangrijkste onder de motorkap.
Krijg altijd de kriebels van lpg inbouw wat tot een spagetti baal leid.
Die dop spuit ik netjes in de juiste lak en stop m in de bumper. Met parkeren ben ik er eigenlijk , ook in Parijs , nog nooit echt tegen een beperking aangelopen.
Boertien gaf wel aan dat het bij de v70II best sterk is maar gaf ook toe dat het inderdaad een flinke kracht op het plaatwerk is als die slang is aangekoppeld.
Kortom, lekker in de bumper , daar had ik m ook bij de voorgaande citroen xm’s
Enige waar ik nog beetje over top iis de tank grote.
Sta nu op 1501 kg dus de 61ltt kan exact . De grootste is 76 maar die mikt mij wel met dat kleine verschil over naar de volgende gewichtsklasse…
Das op zichzelf niet heel erg, maar is wel vervelend als het maar een heel klein beetje is..
Krijg altijd de kriebels van lpg inbouw wat tot een spagetti baal leid.
Die dop spuit ik netjes in de juiste lak en stop m in de bumper. Met parkeren ben ik er eigenlijk , ook in Parijs , nog nooit echt tegen een beperking aangelopen.
Boertien gaf wel aan dat het bij de v70II best sterk is maar gaf ook toe dat het inderdaad een flinke kracht op het plaatwerk is als die slang is aangekoppeld.
Kortom, lekker in de bumper , daar had ik m ook bij de voorgaande citroen xm’s
Enige waar ik nog beetje over top iis de tank grote.
Sta nu op 1501 kg dus de 61ltt kan exact . De grootste is 76 maar die mikt mij wel met dat kleine verschil over naar de volgende gewichtsklasse…
Das op zichzelf niet heel erg, maar is wel vervelend als het maar een heel klein beetje is..