Quote door nicoo
Mijn 2.5t loopt perfect op een prins installatie. Zoals genoemd zou ik ook een goede klepsmeerinstallatie aanraden. Boertien is goed, verder van huis is Mesman ook een goede!
Mesman goed? Misschien vroeger toen Mesman de scepter zwaaide maar het is verkocht en er is nog één man die lpg inbouwt en dat doet hij al dertig jaar maar ik laat daar geen nieuwe inbouwen en zeker geen problemen oplossen. Mijn lpg viel steeds uit na aankoop auto een paar maanden geleden. Twee keer naar Mesman geweest (zo noemt men zich nog) en toen werkte het nog niet en daarna naar Auto Special in Uden gegaan en daar is het gelijk opgelost. De medewerker van Mesman had gewoon het probleem over het hoofd gezien en het is een man die in de stress schiet als het niet gaat zoals hij verwacht (of hoopt).
Auto Special heeft ook een rollenbank waarmee hij kan kijken hoe de motor in het hele toerenbereik functioneert. Die mensen bij Auto Special hebben echt verstand van motoren en lpg en Prins werkt met hen samen bij installaties voor modellen die nog niet worden gesupport. Er stond nu een BMW met directe injectie en ze gaan voor het volle vermogen want elke lpgboer kan natuurlijk een paar gaten in het inlaatspruitstuk boren en een installatie inbouwen maar misschien met een te groot verlies aan vermogen. Je wilde toch goedkoop rijden?