vrijdag j.l. om 08.00 begaf de lucht compressor het precies dat ik in een laadvak stond voor n vrachtje hout...helaas pindakaas...je moet laden in magazijn 2.
volvo gebeld,zat 700 mtr.verderop (wist ik geneens) kwamen vrij snel en hadden de volvo van lucht voorzien zodat ik op eigen gelegenheid naar de garage kon.
tegen 10.30 was de conclusie dat de koppelingsplaten van de compressor verbrand waren...rond 11.00 onderdelen besteld via magazijn gent en zou per taxi bezorgd worden.
mijn plan was om met een leen trekker mijn vracht hout te gaan laden 300 meter verderop in de straat,helaas geen trekker voor handen dus bellen bellen en nog eens bellen...14.30 een trekker met chauffeur,gauw laden (kan tot 15.00) en om 15.15 weer terug waar ik mijn onderdelen naar de volvo gebracht zag worden...zal nu wel snel gaan jammer joh...nog een hele toer om de compressor weer in elkaar te krijgen..1 mannetje,2 mannetjes erbij,nog 2 kijkers hoop gevloek,de een na de ander doet n poging...kortom...rij pas om 18.00 weg 9 uur gestaan terwijl er in die tijd een complete volvo word gebouwd.
volvo gebeld,zat 700 mtr.verderop (wist ik geneens) kwamen vrij snel en hadden de volvo van lucht voorzien zodat ik op eigen gelegenheid naar de garage kon.
tegen 10.30 was de conclusie dat de koppelingsplaten van de compressor verbrand waren...rond 11.00 onderdelen besteld via magazijn gent en zou per taxi bezorgd worden.
mijn plan was om met een leen trekker mijn vracht hout te gaan laden 300 meter verderop in de straat,helaas geen trekker voor handen dus bellen bellen en nog eens bellen...14.30 een trekker met chauffeur,gauw laden (kan tot 15.00) en om 15.15 weer terug waar ik mijn onderdelen naar de volvo gebracht zag worden...zal nu wel snel gaan jammer joh...nog een hele toer om de compressor weer in elkaar te krijgen..1 mannetje,2 mannetjes erbij,nog 2 kijkers hoop gevloek,de een na de ander doet n poging...kortom...rij pas om 18.00 weg 9 uur gestaan terwijl er in die tijd een complete volvo word gebouwd.