Oké, dus even optellend:
- kachelradiateur
- thermostaat
- distributieset
- waterpomp (neem je dan meteen mee)
- koppakking
- remmerij rondom
- draagarmrubbers (tenzij je het zelf doet, worden dat meestal complete draagarmen)
En dan loop je nog het risico op verdere schade in/aan het blok doordat de boel te heet is geworden.
Ik vind 2.700 aardig aan de prijs; dat moet goedkoper kunnen, leg eens contact met wat goede namen van hier? Maar als je ook nog nieuwe schijven en blokken moet hebben, gaat het alsnog wel prijzig worden. Hoe dan ook: zorg dat je een goede vergelijking krijgt. Als de prijs dan alsnog op 2.500 à 3.000 uitkomt, lijkt het me helder. Kom je op 1.500 à 2.000 voor alles, is het een ander verhaal.
Ik zou het wel weten als het meer dan 2.500 euro is. Als de boel in nette staat is kun je proberen onderdelen te verkopen (interieur, stuur, radio, verlichting, etc) en het wrak bij de sloop achterlaten. Misschien dat er ook nog wel een geïnteresseerde is voor de automaat. Pak op het totaal een paar honderd euro, die reserveer je voor tuning en een flush bij de volgende auto. De wielen hou je uiteraard zelf.
En voor 2.700 euro plus de kosten van de remmen en de draagarmen (of draagarmrubbers) ga je op zoek naar iets anders. Voor 3k moet je een prima auto kunnen kopen en dan hou je nog een paar honderd achter de hand voor onderhoud. Knoop daar je 'oude' wielen op en je kunt weer even vooruit.
Kun je die 3k nu niet missen? Koop dan een brik op LPG met een half jaar APK, lach iedereen een half jaar uit omdat je geen drol betaalt en zorg dat je in de tussentijd gaat sparen voor, en uitkijken naar een goed exemplaar van een V70N.
- kachelradiateur
- thermostaat
- distributieset
- waterpomp (neem je dan meteen mee)
- koppakking
- remmerij rondom
- draagarmrubbers (tenzij je het zelf doet, worden dat meestal complete draagarmen)
En dan loop je nog het risico op verdere schade in/aan het blok doordat de boel te heet is geworden.
Ik vind 2.700 aardig aan de prijs; dat moet goedkoper kunnen, leg eens contact met wat goede namen van hier? Maar als je ook nog nieuwe schijven en blokken moet hebben, gaat het alsnog wel prijzig worden. Hoe dan ook: zorg dat je een goede vergelijking krijgt. Als de prijs dan alsnog op 2.500 à 3.000 uitkomt, lijkt het me helder. Kom je op 1.500 à 2.000 voor alles, is het een ander verhaal.
Ik zou het wel weten als het meer dan 2.500 euro is. Als de boel in nette staat is kun je proberen onderdelen te verkopen (interieur, stuur, radio, verlichting, etc) en het wrak bij de sloop achterlaten. Misschien dat er ook nog wel een geïnteresseerde is voor de automaat. Pak op het totaal een paar honderd euro, die reserveer je voor tuning en een flush bij de volgende auto. De wielen hou je uiteraard zelf.
En voor 2.700 euro plus de kosten van de remmen en de draagarmen (of draagarmrubbers) ga je op zoek naar iets anders. Voor 3k moet je een prima auto kunnen kopen en dan hou je nog een paar honderd achter de hand voor onderhoud. Knoop daar je 'oude' wielen op en je kunt weer even vooruit.
Kun je die 3k nu niet missen? Koop dan een brik op LPG met een half jaar APK, lach iedereen een half jaar uit omdat je geen drol betaalt en zorg dat je in de tussentijd gaat sparen voor, en uitkijken naar een goed exemplaar van een V70N.