Gekke vraag wellicht. Ik heb originele vloermatten in mijn V70 mj. 2011 liggen. Echter de bestuurdersmat begint aardig te slijten. De andere matten zijn nog nieuw. Weet iemand of je en zoja waar je alleen de bestuurdersmat kan krijgen?
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39897 Geregistreerd: 07 / 2009
Ben zelf ook bang dat het een zet wordt. Hoezo verspilling..Gaat niet zozeer om het geld maar om de nodeloze aankoop van 3/4 van een set matten. Zijn overbodig en gaan gewoon de container in. Jammer.
Ik heb een jaar of 8 geleden eens matten bij matten-online besteld, de meest luxe versie. Ze zijn wel goed maar halen het niet bij origineel.
Ik heb even gekeken, voor een V70 2004 betaal je in de super velors uitvoering zo'n €60,-. Voor €15,- meer koop je originele matten, die zijn toch echt een stuk beter qua kwaliteit.
Ik heb de originele matten waarvan de bestuurdersmat aan zijn eind is. Ik wil een originele vervanger hebben maar dat kan ik wel vergeten denk ik Dank voor jullie reactie maar het zal wel weer uitdraaien op een nieuwe set. Groeten.
Ik heb de originele matten waarvan de bestuurdersmat aan zijn eind is. Ik wil een originele vervanger hebben maar dat kan ik wel vergeten denk ik Dank voor jullie reactie maar het zal wel weer uitdraaien op een nieuwe set. Groeten.
Laat het nou zo zijn dat ik wel 2 achtermatten wil hebben...
Zouden die uit een MY'11 in een MY'06 passen?
Laat het nou zo zijn dat ik wel 2 achtermatten wil hebben...
Zouden die uit een MY'11 in een MY'06 passen?
Dan heb je net als ik pech. Het blijkt dat je die niet los kan krijgen. Zie bovenstaande antwoorden.
Toen ik destijds mijn 850 bij de Volvodealer kocht zaten daar originele Volvo matten in met een rubberen onderkant. Heel vormvast en super goede kwaliteit want toen ik de Volvo bijna 14 jaar later (en 360k) verkocht zaten die er nog steeds in en op het hakstuk had deze slechts een kaal plekje. Konden ook zo in de wasmachine.
Ik ga ze nu ook voor mijn V70 bestellen. Verkrijgbaar bij V-Store, hierbij de link:
http://vstorenederland.nl/esta…uct_id=234.
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39897 Geregistreerd: 07 / 2009
Dit zijn inderdaad fijne matten.
Door de rubberen schaal kan er ook nooit geen vocht in de onderliggende vloerbedekking komen.
Zeker een aanrader, zeker gezien de gevraagde prijs.
Toen ik destijds mijn 850 bij de Volvodealer kocht zaten daar originele Volvo matten in met een rubberen onderkant. Heel vormvast en super goede kwaliteit want toen ik de Volvo bijna 14 jaar later (en 360k) verkocht zaten die er nog steeds in en op het hakstuk had deze slechts een kaal plekje. Konden ook zo in de wasmachine.
Ik ga ze nu ook voor mijn V70 bestellen. Verkrijgbaar bij V-Store, hierbij de link:
http://vstorenederland.nl/esta…uct_id=234.