Melding geen kaart-dvd

mogelijk resetten

 
 
 
 
 
Gerardcp
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: Oostvoorne
Leeftijd: 56
Berichten: 57
Geregistreerd: 08 / 2012
Subject:

Melding geen kaart-dvd

 · 
Posted: 25.11.2013 - 10:34  ·  #1
Van het ene op het andere moment verscheen op de navigatie de melding dat de dvd geen kaart dvd is. Alle dvd's uit de originele set geprobeerd, maar helaas.
Is er ergens een resetknop of -manier?
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
Lupo Roffel
VolvoV70forum member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Dongen
Leeftijd: 57
Berichten: 802
Geregistreerd: 03 / 2013
Subject:

Re: Melding geen kaart-dvd

 · 
Posted: 25.11.2013 - 16:01  ·  #2
Geen idee. Ik kom niet verder dan de accupool er een keer af te halen. Wel even opletten bij terug plaatsen dat het contact in stand twee staat.

Bij was deze melding de aankondiging van een nieuwe laser. ETS in Oosterhout kan dat.
...
 
Avatar
 
Subject:

Re: Melding geen kaart-dvd

 · 
Posted: 25.11.2013 - 21:20  ·  #3
Inderdaad de accupool even losnemen op de manier zoals Lupo-roffel beschrijft. ;) Daar het een nieuwe auto is denk ik niet dat de laser nu al defect is...
Gerardcp
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: Oostvoorne
Leeftijd: 56
Berichten: 57
Geregistreerd: 08 / 2012
Subject:

Re: Melding geen kaart-dvd

 · 
Posted: 27.11.2013 - 16:04  ·  #4
Dank voor de reactie... Nog een vraagje, ik heb geen fysieke contactsleutel, alleen zo'n mooi blok met een s/s knop.
Wat is dan stand twee?
Bootsman
VolvoV70forum fan
Avatar
Geslacht:
Locatie: Goeree-Overflakkee
Leeftijd: 68
Berichten: 284
Geregistreerd: 04 / 2013
Subject:

Re: Melding geen kaart-dvd

 · 
Posted: 27.11.2013 - 16:20  ·  #5
Gerard,

Is het niet het meest verstandige om even langs je dealer te gaan? Waarschijnlijk lossen zij het gelijk op!

Succes, Hans.
Bigdog
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: De glimlach van Twente
Homepage: volvov70forum.com
Berichten: 39921
Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:

Re: Melding geen kaart-dvd

 · 
Posted: 27.11.2013 - 19:37  ·  #6
Daar heb je wel een punt.
Het kan door de software, maar ook door de hardware veroorzaakt zijn.
Ik denk dat de dealer inderdaad makkelijker een diagnose stellen kan.
kevinwalter
 
Avatar
 
Subject:

Re: Melding geen kaart-dvd

 · 
Posted: 27.11.2013 - 19:51  ·  #7
...
NK-XC60
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Leeftijd: 51
Berichten: 394
Geregistreerd: 12 / 2013
Subject:

Re: Melding geen kaart-dvd

 · 
Posted: 07.12.2013 - 12:39  ·  #8
Misschien kun je eens contact opnemen met elektrofix in Arnhem. Je kunt per mail je probleem vertellen en meestal weet hij wat het is. Als het te ver rijden is kun je zelf ook de RTI uitbouwen en opsturen voor reparatie. Dan is hij meestal binnen een paar dagen weer terug.
Dit is vaak een goedkopere oplossing dan langs de dealer gaan.
Gerardcp
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: Oostvoorne
Leeftijd: 56
Berichten: 57
Geregistreerd: 08 / 2012
Subject:

Re: Melding geen kaart-dvd

 · 
Posted: 27.12.2013 - 15:10  ·  #9
Ik ga op korte termijn langs bij ETS Oosterhout.
Is er in de tussentijd een mogelijkheid om het scherm naar beneden te houden?
Dagelijks de foutmelding doet mijn humeur geen goed..... :'(
NK-XC60
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Leeftijd: 51
Berichten: 394
Geregistreerd: 12 / 2013
Subject:

Re: Melding geen kaart-dvd

 · 
Posted: 27.12.2013 - 15:24  ·  #10
Misschien is het mogelijk om als de auto uit is en het scherm naar beneden is, om de kabels van de rti computer los te koppelen. Ik weet niet of daardoor een foutmelding op het dash ontstaat.
Misschien kan iemand dit bevestigen?

Niels.
Bigdog
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: De glimlach van Twente
Homepage: volvov70forum.com
Berichten: 39921
Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:

Re: Melding geen kaart-dvd

 · 
Posted: 27.12.2013 - 17:56  ·  #11
Zekering verwijderen werkt ook. ;-)
Gerardcp
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: Oostvoorne
Leeftijd: 56
Berichten: 57
Geregistreerd: 08 / 2012
Subject:

Re: Melding geen kaart-dvd

 · 
Posted: 04.03.2014 - 17:49  ·  #12
Vandaag bij ETS geweest. Top service, in no time gedemonteerd en na een uurtje weer klaar en als nieuw!
Aanrader! Dank, Frans
Martijn
Veteraan
Avatar
Geslacht:
Locatie: Emmen, Drenthe
Leeftijd: 27
Homepage: mnijenkamp.nl
Berichten: 8853
Geregistreerd: 07 / 2013
Subject:

Re: Melding geen kaart-dvd

 · 
Posted: 04.03.2014 - 17:54  ·  #13
Bij ETS heb je inderdaad zéér goede service tegen een zéér schappelijk tarief.

Er zijn zelfs 5 tot 10 Volvo-dealers die standaard elektronische apparatuur naar hem doorsturen, dit wil toch wel wat zeggen! Frans is inderdaad erg behulpzaam en behandeld ook andere vragen, want ook technisch inzicht ontbreekt het niet. :lol:
 
Selected quotes for multi-quoting:   0