Normaliter rijd ik altijd max 100 km/h. Voor het eerst in tijden reed ik gisteravond lekker door, mooi 140 op CC. Komt er tot mijn verbazing na enkele minuten een gele melding in m'n dashboard, koelsysteem service vereist. Direct het gas eraf en naar 100 op CC, melding weer weg. Na 2 minuten het gas er weer op, wederom na een paar minuten weer een melding.
Nu was me al een tijdje opgevallen dat mijn kachel niet echt warm werd, maar het was nog wel te doen...
Vanmiddag Vida en Dice er even aan gehangen. Nu waren er wel wat meldingen, maar ik werd er niet veel wijzer van. Vervolgens even wat realtime temperatuur waardes uitgelezen, daarbij viel op dat na 20 minuten stationair en af en toe gas het koelwater niet boven 57 graden kwam. Thermostaat stuk?
Wie kan mij helpen?
Nu was me al een tijdje opgevallen dat mijn kachel niet echt warm werd, maar het was nog wel te doen...
Vanmiddag Vida en Dice er even aan gehangen. Nu waren er wel wat meldingen, maar ik werd er niet veel wijzer van. Vervolgens even wat realtime temperatuur waardes uitgelezen, daarbij viel op dat na 20 minuten stationair en af en toe gas het koelwater niet boven 57 graden kwam. Thermostaat stuk?
Wie kan mij helpen?
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).