Een tijdje terug kreeg ik ineens de melding "koelvloeistof laag". Geschrokken natuurlijk. Melding ging wel weer meteen weg. Toen ik thuis kwam was het donker dus de volgende ochtend gekeken. Het niveau was inderdaad net onder het streepje "Min". Bijgevuld maar na een paar dagen weer de melding. De melding gaat weg als de motor op temperatuur is. Volgende dag weer gekeken en weer net op of onder het streepje "Min" Het lijkt erop dat wanneer ik hem bijvul de vloeistof vrij snelweg is maar dat het niet onder het nivo min zakt. Slangen worden niet hard, ik heb geen witte pluim maar zie ook niets lekken. Wel lijkt mijn thermostaat kapot want de motor komt op de snelweg niet echt op temperatuur (zoals ik hier op het forum lees net 1 of 2 streepjes). In de stad uiteraard wel. Ik heb net gekeken bij de thermostaat en zie daar wat aanslag zitten aan de buitenkant van de behuizing en op de aansluiting van de temperatuursensor. Zou het aan de thermostaat kunnen liggen? Of toch de koppakking, waar ik echt niet op zit te wachten natuurlijk.