meltdown in the mainframe

seanv70

Subject:

Re: meltdown in the mainframe

· 
Posted: 29.06.2011 - 21:13  ·  #31
steenmarters onder de kap kom je gemakkelijk vanaf vooral als je een veerpootbrug hebt, gewoon een toilet blokje eraan hangen.
Schijnt dat die beesten niet van de lucht houden en dan wegblijven. Mooi goedkope oplossing, ziet er misschien een beetje vreemd uit maar het werkt :D
...

Subject:

· 
Posted: 29.06.2011 - 21:30  ·  #32
...
Bert69
VolvoV70forum member
Geslacht:
Leeftijd: 55
Subject:

· 
Posted: 30.06.2011 - 09:52  ·  #33
Waar komen jullie vandaan, steenmarter onder de motorkap..........nog nooit van gehoord.

Zal in de stad waarschijnlijk minder voorkomen dan dat je wat ruimtelijker of bosrijker leeft.
...

Subject:

· 
Posted: 30.06.2011 - 10:35  ·  #34
...
V70 2.4T
Veteraan
Geslacht:
Leeftijd: 53
Subject:

· 
Posted: 30.06.2011 - 14:52  ·  #35
Woon in Twente, dus ja, voor eenieder die voorbij Apeldoorn woont het gebied waarvoor je bijna een paspoort meeneemt en dus waarschijnlijk onder platteland valt :D

Maar moet je toch teleurstellen, ik werk ook veel 's nachts, op straat en zie ze midden in de stad (Jaha, die staan hier toch echt, het zijn niet alleen dorpen en akkers) toch gewoon over straat rennen...

Wees dus gewaarschuwd, het kan je overal gebeuren... en ik kan je verzekeren, als die kl... beesten goed huishouden is de ellende niet te overzien. Ze vreten vrijwel nooit door een hele kabelboom, maar aan elk van de draadjes een beetje. Gevolg, veel storingen in onze moderne computerbakken die bijna niet zijn te vinden. Gelukkig hebben ze nog voor de electra toch nog een grotere voorliefde voor rubberen leidingen, dus lekkage is vaak eerder het geval.

Waarscijnlijk is dit ook de reden waarom ze nu beschermd zijn, hebben vast te vaak aan de heilige koe van de NL autoliefhebbers zitten knoeien, en daar houden wij over het algemeen niet zo van... Want die moet, recht voor de deur, in het zich en de buurman, en zeker die vervelende bijdehante kinderen van hem met die harde sh.. bal, moet er uit de buurt blijven en anders zullen we ze wel ff helpen, en dan mag de :police: komen en die hebben dan geen tijd meer om boeven te vangen en daar mopperen wij dan weer over en is het cirkeltje rond :P
...

Subject:

· 
Posted: 30.06.2011 - 15:17  ·  #36
...
gillerbee
VolvoV70forum core member
Geslacht:
Leeftijd: 52
Subject:

· 
Posted: 30.06.2011 - 16:19  ·  #37
maar om ff on topic te gaan....welke en vooral waar lopen er can/bus kabels in de buurt van het schutbord dan? want ik zie zo niks, en het lelijkste is nog dat de storing na die ene keer niet meer is voorgekomen...enne die steenmarters zie je ook niet zomaar, in het donker kun je ze zo voor een kat aan zien....ennieweej, als ik dat schijtkind van hier tegenover nog een keer in de buurt van mijn v70 zie voetballen (hoewel voetballen, hij heeft de oog-hand coördinatie van een eiken deur), breng ik die leren knikker bij hem in....

Selected quotes for multi-quoting:   0