Nadat mijn auto door een ander was aangereden heb ik bij de schadehersteller die aangesloten is bij mijn verzekering een schadecalculatie laten maken: 3500 euro schade. Vervolgens ben ik langs de Volvo dealer gegaan. Deze kon de schade herstellen voor 4700e euro. Ik was dus genoodzaakt bij de schadehersteller van mijn verzekering de schade te laten herstellen. Nog wel besproken dat er originele Volvo onderdelen gebruikt zouden worden.Toen ik de auto terug kreeg was ik niet tevreden.
Er was een bumper gebruikt zonder uitsparingen voor de koplamp sproeiers, deze zijn erin gezaagd.
De pasvorm van de uitsparing voor de grill is ruim ( je ziet de nokjes zitten)
Naar mijn idee is de bumper minder stijf, als je hem indruk ( meer flexibel)
De koplamp stond niet goed, recht meer ruimte dan links.
Er is een nieuwe koplamp geplaatst, deze geeft een veel witter licht beeld ( in het donker een groot verschil, de oude is meer paarskleurig)
De rekening voor de verzekering was stuk hoger uitgevallen, namelijk 4500 euro
Ik heb meerder v70 bekeken, allen hebben de ruimte bij de uitsparing grill niet en naar mijn idee een stijvere bumper.
In gesprek gegaan met de hersteller, deze heeft de koplamp beter afgesteld en de bumper gedemonteerd om aan te tonen dat deze origineel Volvo is. Zie foto`s Er staat wel een Volvo stempel in, maar het Sweden onderschrift in de stempel is weg geslepen.
Zie foto`s in de bijlage!
De Hersteller kan niks voor me doen, alleen bij een verdere klacht onafhankelijke expertise inschakelen.
Graag advies??? Heeft het zin om hier energie in te steken? of kan ik het beter laten zitten.
alvast bedankt! Post 767
Er was een bumper gebruikt zonder uitsparingen voor de koplamp sproeiers, deze zijn erin gezaagd.
De pasvorm van de uitsparing voor de grill is ruim ( je ziet de nokjes zitten)
Naar mijn idee is de bumper minder stijf, als je hem indruk ( meer flexibel)
De koplamp stond niet goed, recht meer ruimte dan links.
Er is een nieuwe koplamp geplaatst, deze geeft een veel witter licht beeld ( in het donker een groot verschil, de oude is meer paarskleurig)
De rekening voor de verzekering was stuk hoger uitgevallen, namelijk 4500 euro
Ik heb meerder v70 bekeken, allen hebben de ruimte bij de uitsparing grill niet en naar mijn idee een stijvere bumper.
In gesprek gegaan met de hersteller, deze heeft de koplamp beter afgesteld en de bumper gedemonteerd om aan te tonen dat deze origineel Volvo is. Zie foto`s Er staat wel een Volvo stempel in, maar het Sweden onderschrift in de stempel is weg geslepen.
Zie foto`s in de bijlage!
De Hersteller kan niks voor me doen, alleen bij een verdere klacht onafhankelijke expertise inschakelen.
Graag advies??? Heeft het zin om hier energie in te steken? of kan ik het beter laten zitten.
alvast bedankt! Post 767
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).