Ik denk dat je bij Tunex een groot risico loopt gezien hetgeen hier op het forum al geschreven werd
Maar de KM-stand hoeft geen blokkade te zijn.
Wel het gebruik van een rechter klompvoet
Mijn auto is anderhalf jaar geleden getuned door Tunex en ik ben nog steeds dik te vreden.
Het is in mijn ogen allemaal slap gegriep dat de boel stuk gaat. Ja, duhhh, ga met een niet getunede auto ook constant het uiterste vragen. Moet je 's kijken hoe lang die het volhoudt.
Ook ik heb navraag gedaan bij Tunex alvorens over te gaan op tunen en wat ze mij vertelde wat je kunt verwachten is dat een versleten koppeling van een hanadbak zich eerder zal manifesteren dan wanneer je 'm niet laat tunen. dat is volkomen logisch omdat het koppel van de motor fors omhoog gaat. En dat is wat je voelt. Het koppel. De PK's komen bij een hoger toerenbereik dus zijn die niet zo interessant met een D5.
Wat het verbruik betreft dat verschilt echt niet zo veel. Omdat ik mijn auto net een maand had heb ik geen goed inzicht in het verbruik voor de tuning. De mijne zit op een gemiddelde van zo'n 1:14 over het afgelopen jaar.