middenconsole

radio veranderen en gebrom achter het console

vermeer87
Supporting Member
Geslacht:
Leeftijd: 37
Subject:

middenconsole

· 
Posted: 21.01.2021 - 10:55  ·  #1
Ik ben zojuist begonnen met het veranderen van een 1 din radio naar 2 din . En moet zeggen dat het soepeltjes gaat terwijl ik nog geen ervaring had met de volvo. Via youtube heb ik het tussen console netjes kunnen demonteren zonder dat er iets is afgebroken . Ik zag alleen dat er 2 palletjes links en rechts zaten waar de radio zat doordat het niet gemaakt is voor 2 din radio , dus die heb ik met multitool netjes weg geharkt :w00t: . Nu zit me 2din radio erin op de macgyver manier , doordat ik de radio had gekocht via wish en er geen 2 din frame bij zat >_< . maar zojuist besteld dus hopelijk komt die snel binnen en kan ik hem er strak en pro eruit laten zien
vermeer87
Supporting Member
Geslacht:
Subject:

gebrom achter console

· 
Posted: 21.01.2021 - 11:00  ·  #2
en ik heb gelijk het ventilatortje achter de temperatuur sensor roostertje schoongemaakt , want die maakte een bromment geluid als ik de auto uitzetten . En hopelijk na deze schoonmaak beurt heb ik dat niet meer O-) . vanmiddag als weer netjes terug monteren en hopelijk heb ik alles gedaan
Jeroen
VolvoV70forum verslaafde
Geslacht:
Leeftijd: 38
Homepage: o550.nl
Subject:

Re: middenconsole

· 
Posted: 21.01.2021 - 22:48  ·  #3
Kans dat je climate contol ook beter gaat werken nu die ventilator zijn werk weer kan doen.
vermeer87
Supporting Member
Geslacht:
Subject:

Re: middenconsole

· 
Posted: 23.01.2021 - 14:33  ·  #4
Quote door Jeroen

Kans dat je climate contol ook beter gaat werken nu die ventilator zijn werk weer kan doen.

ja klopt . ik hoor hem ook nie meer brommen niet, zo stappie bij stappie komme we er wel O-)

Selected quotes for multi-quoting:   0