Hallo forum leden,
Wij zijn laatst voor het eerst weg geweest met onze ( in december aangeschafte) V70nn limeted edition 2012 D3 163PK automaat met caravan er achter 80 kg kogeldruk, bagage in de kofferbak en 4 personen in de auto.
De V70 lijkt wat uit te veren aan de voorkant wat mij niet te goede lijkt voor de grip/wegligging. ( Ondanks dat het super reed).
Achter veerde de V70 ook wel aardig in maar niet te ver.
Wat mij ook op viel is dat de caravan iets achterover hangt als hij aangekoppeld is.
De wagen is NIET voorzien van nivomats.
Nu weet ik dat er hulpverensets te koop zijn maar daar wil ik eigenlijk niet naar toe i.v.m. het al achterover hangen van de caravan.
Wie heeft er ervaring met de Eibach pro kit verlagingsveren in combinatie met belading en caravan?
Deze veren zijn progressief en zouden dus minder inveren met zware belading en door de verlaging ( zal nooit veel zijn achter ) zal de caravan er iets rechter achter hangen lijkt me.
Graag jullie reactie.
M.v.g.
Wij zijn laatst voor het eerst weg geweest met onze ( in december aangeschafte) V70nn limeted edition 2012 D3 163PK automaat met caravan er achter 80 kg kogeldruk, bagage in de kofferbak en 4 personen in de auto.
De V70 lijkt wat uit te veren aan de voorkant wat mij niet te goede lijkt voor de grip/wegligging. ( Ondanks dat het super reed).
Achter veerde de V70 ook wel aardig in maar niet te ver.
Wat mij ook op viel is dat de caravan iets achterover hangt als hij aangekoppeld is.
De wagen is NIET voorzien van nivomats.
Nu weet ik dat er hulpverensets te koop zijn maar daar wil ik eigenlijk niet naar toe i.v.m. het al achterover hangen van de caravan.
Wie heeft er ervaring met de Eibach pro kit verlagingsveren in combinatie met belading en caravan?
Deze veren zijn progressief en zouden dus minder inveren met zware belading en door de verlaging ( zal nooit veel zijn achter ) zal de caravan er iets rechter achter hangen lijkt me.
Graag jullie reactie.
M.v.g.