begin 2019 mijn eerste volvo gekocht, een V40 1.8 op benzine. De auto was nog kaler dan mijn fiets, dus na een maand hem weggedaan en een V40 2.0 benzine met volledig beige leder, stoelverwarming en PDC gekocht. Een beest van een auto en heeft mij nooit in de steek gelaten. Destijds gekocht met 172.000km en inmiddels staat hij 1.5 jaar later op 240.000km. Kwa onderhoud een kleine €2.000 ingestoken. Eigenlijk was al het onderhoud regulier en preventief, er is niets kapotgegaan of iets dergelijks. Ik zat al een tijdje te kijken naar een V70, net water groter, luxer en comfortabeler. Dus de zoekopdracht op marktplaats ingesteld en na een paar dagen kwam 'mijn' auto dan eindelijk op marktplaats. Afspraak gemaakt, proefgereden en meteen gekocht. Nu nog mijn V40 te koop zetten..
Een V70 2.4 D5 my06 Euro 3 met 'slechts' 360.000 rijervaring. De Euro3 was een bewuste keuze i.v.m. beter, zuiniger en minder gezeur met de motoren.
Nu maar duimen dat de gemeentes mij niet teveel gaat pesten met milieuzones.. De eerste no-go zone is Amsterdam vanaf 11/2020 (vanaf 03/2021 pas boetes) dus tot maart kan ik A'dam gewoon in . Gezien ik helemaal in het oosten woon, nog niet veel last van.
Inmiddels de eerste 700km gereden, Pff,, wat een genot!!
Nou, hier is ze dan:
Een V70 2.4 D5 my06 Euro 3 met 'slechts' 360.000 rijervaring. De Euro3 was een bewuste keuze i.v.m. beter, zuiniger en minder gezeur met de motoren.
Nu maar duimen dat de gemeentes mij niet teveel gaat pesten met milieuzones.. De eerste no-go zone is Amsterdam vanaf 11/2020 (vanaf 03/2021 pas boetes) dus tot maart kan ik A'dam gewoon in . Gezien ik helemaal in het oosten woon, nog niet veel last van.
Inmiddels de eerste 700km gereden, Pff,, wat een genot!!
Nou, hier is ze dan: