Afgelopen periode idioot druk geweest en niet aan de auto of het forum toe gekomen. Nu een weekje vrij dus ik heb de balans is opgemaakt, en heb mijn twijfels of ik bij de S80 wil blijven. Met alle respect voor de mooie auto en een goed merk, heb ik de klik niet, en ik mis m’n rollende V6je… Ik heb veel dingetjes die moeten gebeuren, groot en klein, en dan ben je zo maar een hoop euro’s verder, ondanks de strakke bak dat het wel is natuurlijk.
Zou graag is horen wat de ervaring experts hier er van vinden.
De distributie lijkt redelijk bereikbaar en deze is aan de beurt voor vervanging, is dat nog een overzienbare klus of is t zoals bij sommige Duitse bakken zomaar 2 dagen werk?
Is een trekhaak zelf monteren goed te doen?
Ik kan niet uitdokteren hoe ik de radio unit er uit haal? Ik heb een dubbeldin framepje liggen maar heb het nog niet kunnen passen.
Zijn er bekende/vaker voorkomende problemen met de klimaat unit? Heb af en toe is rare dingen zoals knoppen die niet reageren, met name de draaiknop voor hoe hard de ventilatie blaast.
En tot slot, voor aanbieden in de verkoop sectie voldoe ik nog niet aan de eisen, maar als iemand evt nieuwsgierig is/interesse heeft, stuur me gerust een PB.
Zou graag is horen wat de ervaring experts hier er van vinden.
De distributie lijkt redelijk bereikbaar en deze is aan de beurt voor vervanging, is dat nog een overzienbare klus of is t zoals bij sommige Duitse bakken zomaar 2 dagen werk?
Is een trekhaak zelf monteren goed te doen?
Ik kan niet uitdokteren hoe ik de radio unit er uit haal? Ik heb een dubbeldin framepje liggen maar heb het nog niet kunnen passen.
Zijn er bekende/vaker voorkomende problemen met de klimaat unit? Heb af en toe is rare dingen zoals knoppen die niet reageren, met name de draaiknop voor hoe hard de ventilatie blaast.
En tot slot, voor aanbieden in de verkoop sectie voldoe ik nog niet aan de eisen, maar als iemand evt nieuwsgierig is/interesse heeft, stuur me gerust een PB.