Waarschijnlijk is mijn verhaal niet relevant voor deze situatie. Maar toch. V70 2001 benzine.
Ik had ook moeizaam tanken situatie, heel langzaam en dan nog slaat die stomme pomp af, op allerlei stations en het leek wel erger te worden. Wel een beetje irritant aangezien 60+ liter tanken dan echt meer tijd kost. Ik had EVAP nagelopen daar was niets mis op de onderdelen waar ik bij kon, zelfs slang losgehaald voor de klep om 'altijd open' te hebben maar nog steeds moeizaam tanken.
Toen vanwege een vlotter issue de benzinepomp een stukje gelicht. Inderdaad, onder de achterbank met een speciaal ringtool etc. De benzinepomp was er misschien bijna helemaal uit geweest, weer teruggedaan, ik vond het toen lastig 'hoe moet die pomp precies zitten' maar
nadien tank ik met volle snelheid zonder enig probleem. Ik snap echt niet hoe dit werkt. Maar voor mij werkt het goed

. Tank nu weer met meer dan 10MW, dat zie ik die EVs voorlopig niet doen.
Ik zeg dus niet dat je met de benzinepomp moet rommelen, maar wel dat heel rare dingen invloed kunnen hebben op hoe makkelijk de benzine de tank in gaat...