Quote door T_I
Quote door Asterix
Zelf ben ik van menig dat als ik met mijn T5 een tijdje 100 moet rijden op de snelweg, ik dat kleine offer maar moet brengen
Kennedy zei al: “don’t ask what your country can do for you, but what you can do for your country”.
Kennedy zei al: “don’t ask what your country can do for you, but what you can do for your country”.
Quote door GrumpyXXL
Ik rij overigens al jaren zoveel mogelijk 100 op de CC omdat ik geniet van mijn Volvo's
Check, doe ik ook al sinds de max van 120 naar 130 gaat, scheelt mij 25% op de brandstof (100 ipv 120). Ik weet wat ik voor m'n land doe. M'n land loopt een hoop accijnsen mis, die centen kan ik beter gebruiken voor mijn economie.
Opkoop regelingen zijn leuk, maar dat gaat net als met verzekeringen om een habbekrats. Het kost mij meer om een andere wagen te kopen (5 jaar jongere S80 ) dan dat je zou kunnen krijgen... nee dank je. (deze moet 10-15 jaar mee, punt)
Ik geloof dat de richting die men op wil toch 100 overal (met een paar uitzonderinge, in de spits 'mag' je 130 als er een file staat... je kan het niet, maar ala ), oude diesel busjes opkopen (economisch handig voor bedrijven/eenmanszaakjes), ander veevoer voor de middelange termijn en voor de lange termijn boeren uitkopen. We zien wel, je kan er toch geen pijl op trekken.
Helemaal geen auto's meer is nog veel beter.
En ook geen boeren meer, helemaal top.
Waarom hebben we uberhaupth boeren nodig?
Huizen en wegen bouwen gewoon mee stoppen.
Voor de stiksof pfas nox en onze lieve heer weet wel welke stoffen er nog meer giftig zijn is dat meer dan uitstekend.
Als we de kolen centrales gesloten hebben dan voldoet NL terplekke aan al die "zelf" opgelegde eisen.
Nog een paar miljoen inwoners erbij en we gaan vanzelf wel weer 300 jaar terug in de tijd.
Volgens mij heeft de wereld een paar problemen en met AFSTAND de grootste is de overbevolking.
Die overbevolking onstaat grotendeels buiten europa.
Zolang india, china, Aziatische landen en afrikaanse landen, latijnsamerikaanse landen een GIGANTISCHE bevolkingsgroei heeft zal het alleen maar erger worden.
Een bevolkingsgroei van 200 tot 300% in 50 jaar is gewoon veel te veel.
De aarde is niet geschikt om nog meer inwoners te moeten herbergen, er is geen voedsel voor,
De EU is in aantal inwoners alleen maar gegroeid door de immigranten.
Zolang de wereld niet wat gaat doen aan de overbevolking zal het klimaat en millieu er zwaar onder te leiden gaan krijgen.