Helaas is er niets van dit alles mogelijk. In een '99er zit nog een 4:3 scherm, vanaf (ik dacht) MY01 zit er een 16:9 scherm in. Helaas kun je je scherm niet vervangen door een 16:9 scherm, bekabeling en aansturing zijn anders.
De meest recente update van de navigatie zal ca 2004 zijn geweest, het laatste jaar dat cd-rom navigatie werd gebruikt(de S/V40 gebruikt hetzelfde systeem, de laatste x40 werd in 2004 geleverd).
VolvoTech levert de iMiv, dit is een soort aux voor je radio, die óók een videosignaal naar het RTI scherm kan sturen, voor een achteruitrijcamera. Je kan informeren, maar ik vrees dat dit niet werkt icm een 4:3 scherm.
Wat overblijft is de mogelijkheid tot het installeren van een 'stand-alone' 16:9 RTI scherm en dit combineren met een Spider-XL van VolvoTech. Hier kun je verschillende videobronnen op aansluiten. De canbus aansturing van de Spider-XL is nog wel een dingetje, volgens mij is die bij de S80 veranderd vanaf MY01? Dus weet niet of dat gaat werken. Je zou VolvoTech eens een mailtje kunnen sturen.
Overigens, 16:9 RTI scherm, Spider-XL en camera gaat financieel wel behoorlijk in de papieren lopen, reken meer dan 300 euro.