De tape zorgt er tevens voor dat er geen water naar binnen komt. Ik heb zelf 3m kalkkit gebruikt. Maakt volgens mij verder niet veel uit wat je gebruikt, loskomen zal de spoiler niet doen.
Dan zou ik er eerder voor kiezen om de spoiler met alleen de bouten te monteren: zit met 4 bouten vast.
Mocht de spolier oot weer los moeten om wat voor reden dan ook, dan kan kit of tape demontage tot een hels karwei maken.
En er zal wat tussen moeten , de spoiler zal daar ander op de klep invreten en andersom , als er niks tussen zit .
Precies.
Nog een optie: voor mijn 2e handse spoiler voor m'n Classic was de originele "tape-set" ook niet meer leverbaar. Gewone dubbelzijdige tape was te dun. Ik ben langs een autoschadebedrijf gegaan voor dubbelzijdig kleefband van 2-3 mm dikte , kreeg zo 1 meter mee, 20 mm breed. Heb ook de originele beugelset gebruikt.
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39936 Geregistreerd: 07 / 2009
Die tape is er niet om hem vast te zetten , daar zijn de boutjes voor , die is er alleen voor zodat beide niet tegen elkaar liggen en de boel gaat schuren , dat fixeert de boel op de juiste manier .
Als je dan al gaat smeren met kit ,gebruik er dan een die flexibel of zacht blijft .
Dank voor alle reacties. De schroefjes heb ik, ging eigenlijk alleen om de stukjes tape en wellicht dat de malletjes handig zijn voor t boren.
Heb het onderdeelnummer aan volvo niham doorgegeven en zij vertelde dat het niet meer leverbaar is. Maar misschien is het niet meer als set beschikbaar maar wel de losse onderdelen.
Mocht je nog een nr vd tape kunnen vinden dan zou dat leuk zijn. En anders flexibel blijvende kit.