Vergeleken met de meeste hier getoonde kilometerstanden mis ik een 4-tje. Maar wilde deze toch even delen... You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
Even 2 naar mijn idee hele mooie km standen: Stand bij aanschaf 20 sept vorig jaar: Stand afgelopen donderdag, 1 jaar en 6 dagen later:
Helaas, er zit een kleine afwijking in de dagteller tov de normale teller, had die laatste ook graag op 8 gehad, maar dat lukte net niet meer
Dan eventjes de dagteller resetten over 499.999,2km en dan heb je over bijna 5 ton echt de mooiste kilometerstand van dit topic!
Quote door PvL Vergeleken met de meeste hier getoonde kilometerstanden mis ik een 4-tje. Maar wilde deze toch even delen... Jou kende Pieter heb jij ook wel het aantal liters benzine jou deze stand heeft gekost??
Vandaag de 300.000km gepasseerd. Netjes op een parkeerplaats dit heuglijke feit digitaal vastgelegd. You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
Sommige mensen krijgen niet een foto op het forum. Met mijn "handigheid" twee keer dezelfde. Onder het mom dubbel genaaid houdt beter
Vanmorgen een leuke stand behaald al zeg ik het zelf. You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
Quote door HarryB Jij zult vast mooie herinneringen aan dat getal hebben, maar het zegt mij nog niks Jij schrijft het, ik dacht het!