vanmiddag, op weg terug van mijn ouders. Op naar een verdubbeling! You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
Speciaal de auto aan de kant gezet voor de nieuwste mijlpaal. 350000 Is de foto achteraf bewogen. En omdat ik per ongeluk de dagteller een reset gaf zit 350350 en 350 op de dagteller er ook niet meer in.
Quote door henry classic v70 Je had de foto 10 minuten later moeten nemen... 09:10 Even de hand op de temp. sensor en het was 11 graden geweest Full House XXL
De 2-en. Ik heb nog even overwogen 222 km/uur te gaan rijden om 2:22 's nachts, toch maar niet gedaan.
Quote door dbs1 De 2-en. Ik heb nog even overwogen 222 km/uur te gaan rijden om 2:22 's nachts, toch maar niet gedaan. Mooie stand
Ook wel een grappige stand vind ik, Alleen had ik geen rekening gehouden met de dagteller helaas You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
Als je snel kijk denk je 65K . De miljoen haalt de S60 misschien wel maar niet meer bij mij. Heb zelf een XC90 gekocht. Dus te koop deze S60 voor niet veel . groet, Bas
Langzaam aan word ze oud. Volgende week naar spanje op en neer dus dan is ze weer 6000km rijker als ik thuis kom. Wat rij ik graag in mijn lieve volvotje
Ik was altijd gewend om mooie tellerstanden te hebben van boven de 4 ton, maar dat is nu dus anders; You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
Quote door qawsedrf57 Hé, die had ik vandaag precies andersom! You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).