Quote door Blade Vandaag met het bedrijfs busje de 100.000km gepasseerd. Gekocht met 32.000 een aantal jaar terug. Even omrekenen naar Seat-kilometers (zoals ze met hondenjaren vs mensenjaren doen)
Gisteren na thuiskomst nog een km omgereden om deze km stand even vast te leggen You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
Quote door joriz Gisteren na thuiskomst nog een km omgereden om deze km stand even vast te leggen Gemiste kans op nog ff 9.0 op de trip te zetten Maar zeker een mooie kilometerstand
Dat zijn meer kilometers als dat ik persoonlijk in mijn leven heb gedaan met 15k per jaar kom ik nog niet tot 2/3 van die stand
Quote door qawsedrf57 200 meter voor ik thuis was dit plaatje geschoten Misschien keer aanmelden voor klokje rond? Ben je ook meteen op de hoogte van de staat van je volvo.
Quote door ohz274 Quote door qawsedrf57 200 meter voor ik thuis was dit plaatje geschoten Misschien keer aanmelden voor klokje rond? Ben je ook meteen op de hoogte van de staat van je volvo. nog iets meer dan 250.000km te gaan voor het klokje rond is
Ondanks corona toch nog een mooi getal . 275.000 is toch een begin... You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
Zo, vandaag de 125.000 km aangetikt met mijn XC70. Een leuke kilometerstand voor een auto van 10 jaar en en 11 maanden oud. Ik kan er nog wel even mee vooruit !! You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).