Deze had ik ooit in 2010 met mijn V70 classic.....was wel een mooie You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
and it keeps counting! You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
Goed onderhoud doet veel. Vraag me wel af of het nog de eerste motor is, aangezien het een LPG auto betreft.
Quote door Blackfox Niet mijn S60 maar wat een kilometers zeg. http://www.marktplaats.nl/a/au…ousPage=lr Pffrt, lekkere oplossing ook voor of het uitbouwen van een originele telefoon, of een bekerhouder: You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
Dat betwijfel ik, die deden niet aan basismodellen met relatief weinig vermogen. Maar een zeer nette tellerstand, al is dat aan het interieur inmiddels wel wat af te zien. En toch, met wat TLC is er wel iets van te maken.
Een week of 4 terug had ik ook zo'n mooie stand. 12,3 op de dagteller en 456789 op de totaalteller. You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).