Ik kan niet meedoen met die prachtige hoge km standen en meestal ben ik te verstrooid om goed/op tijd te kijken op de km teller helaas.
Maar deze was redelijk “leuk”: (en nee ik kon niet wachten tot 11:11 uur, de auto’s achter mij op die N weg hadden daar geen begrip voor..).
Tot mijn schrik rij ik met de V70 vrij veel kilometers.. ik heb hem gekocht met 58.000 op de teller een half jaar geleden, dus 13.000 in die tijd, dat is veel meer dan ik in de S60 reed. En dat in Coronatijd! Ik zal toch eens achter mijn moeten oren krabben hoe dat kan. De kleine boodschapjes, vriendenbezoek doe ik tegenwoordig met de fiets/lopende en toch zoveel km’s afgelegd?
Wel ga ik zo vaak mogelijk bij mijn moeder in Overijssel op bezoek nu mijn vader overleden is, dat is ook een flinke rit, maar dat doe ik graag. (ze kwamen voorheen redelijk vaak bij mij, maar dat kan dus niet meer.)
En die Volvo’s rijden gewoon te lekker, iets op MP kopen uit Utrecht; dat ga ik gewoon ophalen ipv per post, misschien moet ik dat veranderen?
En de komende tijd komen er waarschijnlijk ook flink wat kilometers bij, mijn tijdelijk contract bij de vorige werkgever in Amersfoort werd niet verlengd en ik kan waarschijnlijk per februari beginnen bij een andere; die zit alleen in Amsterdam! Dus 125 km per dag erbij.. zucht. Iemand een grijze muis ruilen voor een diesel?