Jeej, hoor ik er nu ook bij? You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
Quote door koennie Jeej, hoor ik er nu ook bij? Nee helaas...je km teller had ook op 44 moeten staan en voor t mooie om 4.44u
Onlangs in Frankrijk de 60000km aangetikt, ik hoop nog vele kilometers te gaan V70 2003 2,4 170PK You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
Dat zie je goed. Auto in december 2022 op de kop getikt in België met 41132 km op de teller. auto heeft elk jaar netjes zijn onderhoud gehad. de banden vanaf de fabriek zaten er nog op. Baasje was overleden en de familie wilde ervan af.
Tjonge wat een gave km standen allemaal. Zowel extreem laag als casual bizar hoog. Nog een kleine 150km en ik kan weer meespelen in dit topic
Niet zo hoog, maar toch leuk. NB. Foto niet door bestuurder gemaakt, maar de bijrijder. You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
Quote door Spier1968 Vanmorgen deze mijlpaal aangetikt. Kon mooi even stoppen bij de inprikker van de wijk... heel nice ! Trouwens gek vraagje.. wat heb jij links in je boordcomputer staan ?