Zag ik afgelopen donderdag om kwart voor 7 dat de km teller op 255555 stond.. Gauw mijn mobiel uit de houder gepakt, maar die bleek op flits te staan en wou er niet zo snel meer vanaf.. Je ziet het dus niet goed op de foto, ik plaats 1 poging..
Het was beredruk op de A27 voor Hilversum, vorige week heeft daar een mede forumlid zijn auto total-loss gereden... Dus geen verdere pogingen gedaan. Op naar een volgende leuke stand DJ
Haha... die is goed! Toevallig zeg.
Wel een beetje rustig op de weg toen je die foto nam? Gezien de snelheid :bandit:
Het was relatief rustig, auto op cruise en met 1 hand blind 20 foto's maken in de hoop dat er 1 aardig scherpe bij zit. En dat was ook precies het geval.....de eerste. hahahaha
Ik zag het pas 2 km voordat ik deze stand bereikte dat ie er aankwam, zou hem door een een onhandige inhaalactie van een medeweggebruiker nog bijna gemist hebben ook.
Tis weliswaar geen kilometerstand, maar wel een tellerstand
Met mn creamyellow t5r door Duitsland.
De bekeuring mocht ik afkopen 'mit eine quittung' van €35. Ik weet nog steeds niet waarom ik niet gewoon de €1000 moest afrekenen, maar ik vond het niet nodig om verder erover door te vragen
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).