De zoon van een kameraad van mij rijdt met een 190E 2.6 en dat ding heeft bijna 3.8 Ton gelopen.
(Hahaha Volgens mij hangt de carosserie met touwtjes en ijzerdraad aan elkaar maar het ding loopt als een tierelier.)
Nu heeft ie wat last van olieverbruik, naar mijn idee niet eens ernstig maar dat terzijde, en heeft hij het advies gekregen om de motor te laten flushen.
Persoonlijk zou ik dat never nooit doen bij een motor die zoveel gelopen heeft. (Of dat moest dan al regelmatig voortijds al gedaan zijn)
Wat zijn jullie ideeën daarover?
(Hahaha Volgens mij hangt de carosserie met touwtjes en ijzerdraad aan elkaar maar het ding loopt als een tierelier.)
Nu heeft ie wat last van olieverbruik, naar mijn idee niet eens ernstig maar dat terzijde, en heeft hij het advies gekregen om de motor te laten flushen.
Persoonlijk zou ik dat never nooit doen bij een motor die zoveel gelopen heeft. (Of dat moest dan al regelmatig voortijds al gedaan zijn)
Wat zijn jullie ideeën daarover?