Dat is niet zomaar een relais. Er word een extra weerstand ingeschakeld zodat de BENZINE-ECU "denkt" dat de injectoren gewoon hun werk nog doet.
Daarbij wordt meteen het signaal van de injectoren afgetapt, en via de LPG-ECU vertaalt naar inspuittijden van de LPG injectoren.
Dit is dus niet zomaar een relais maar een elektronische schakeling.
Inderdaad kan het wel zo eenvoudig zijn dat hier een slechte verbinding zit, en dat daardoor de motor slecht loopt.
Wel zou je dan verwachten dat de BENZINE-ECU en de LPG-ECU foutcodes hebben opgeslagen.
Dus ook nu weer: Laten uitlezen van beide ECU's zal een antwoord moeten geven
Daarbij wordt meteen het signaal van de injectoren afgetapt, en via de LPG-ECU vertaalt naar inspuittijden van de LPG injectoren.
Dit is dus niet zomaar een relais maar een elektronische schakeling.
Inderdaad kan het wel zo eenvoudig zijn dat hier een slechte verbinding zit, en dat daardoor de motor slecht loopt.
Wel zou je dan verwachten dat de BENZINE-ECU en de LPG-ECU foutcodes hebben opgeslagen.
Dus ook nu weer: Laten uitlezen van beide ECU's zal een antwoord moeten geven