Hi,
Ben na het vervangen van eea een beetje ten einde raad, motor blijft te warm draaien en loopt redelijk met nat en druilerig weer. Bij koude start moet je veel toeren maken om een beetje vooruit te komen, en bij droog zomers weer heeft ie bijster weinig vermogen onderin de toeren, ook trilt de motor behoorlijk in de motorruimte. Gisteren goede hulp en een gezellige meeting gehad met Limoenman en Reinder, waarbij we Vida hebben aangekoppeld, maar konden er nog niet veel wijzer van worden.
Dit heb ik tot nu toe vervangen
- alle 5 bobines
- bougies zijn 10.000km oud
- nokkenas solenoid
- magneetklep
- thermostaat
- koelvloeistoftemperatuursensor
- baksteun midden onder
- steun distributiezijde
- bovenste motorsteun
- intercoolerslang (lekte bij gasklephuis)
- gasklephuis schoongemaakt
Wie heeft er de gouden tip?
Ben na het vervangen van eea een beetje ten einde raad, motor blijft te warm draaien en loopt redelijk met nat en druilerig weer. Bij koude start moet je veel toeren maken om een beetje vooruit te komen, en bij droog zomers weer heeft ie bijster weinig vermogen onderin de toeren, ook trilt de motor behoorlijk in de motorruimte. Gisteren goede hulp en een gezellige meeting gehad met Limoenman en Reinder, waarbij we Vida hebben aangekoppeld, maar konden er nog niet veel wijzer van worden.
Dit heb ik tot nu toe vervangen
- alle 5 bobines
- bougies zijn 10.000km oud
- nokkenas solenoid
- magneetklep
- thermostaat
- koelvloeistoftemperatuursensor
- baksteun midden onder
- steun distributiezijde
- bovenste motorsteun
- intercoolerslang (lekte bij gasklephuis)
- gasklephuis schoongemaakt
Wie heeft er de gouden tip?
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).