Lmm meet geen temperatuur en maf sensor krijgt volgens mij de buitenluchttemperatuur ook aangeleverd.
Een sensor die de buitentemp wel meet zi in de spiegel, maar die heeft weer geen invloed op het mmotormanagement.
Lmm meet geen temperatuur en maf sensor krijgt volgens mij de buitenluchttemperatuur ook aangeleverd.
Een sensor die de buitentemp wel meet zi in de spiegel, maar die heeft weer geen invloed op het mmotormanagement.
Inlaatlucht wordt we degelijk gemeten ( Euro 5 weet ik dat 100% zeker, want bij mij was de lucht inlaat temperatuur sensor kapot en ik het de LMM moet vervangen ) , temperatuur van de lucht bepaald namelijk ook de verhouding van lucht/brandstof die ingespoten moet worden.
En zoals ik het lees, zegt Blade dat dit ook bij oudere motoren is.
Bij de auto van TS zit ie naar mijn weten in de lmm.
Bedenk me wel net, dat in inlaatspruit thv olieafscheider dat daar ook nog een sensor zit. Kan me even niet voor de geest halen wat die ook alweer precies deed.
Uit welk bouwjaar is de s60? In het electrisch schema van Volvo staan alle componenten, inclusief beschrijving en locatie. Ook voor turbo of non-turbo.
Veel schema's zijn op www.qclt.com te downloaden. Is officiele Volvo-site.
Uit welk bouwjaar is de s60? In het electrisch schema van Volvo staan alle componenten, inclusief beschrijving en locatie. Ook voor turbo of non-turbo.
Veel schema's zijn op www.qclt.com te downloaden. Is officiele Volvo-site.