Vanmiddag langs geweest bij @Blade - Poika.
Er was ondertussen vorige week naast de Motor Management Service melding ook een Park Assist Service melding verschenen en de parkeersensoren waren uitgevallen.
Die Park Assist Service melding was vanmorgen alweer verdwenen trouwens en de sensoren doen het weer.
Poika heeft met Vida de V70 uitgelezen en de Motor Management Service melding was “gasklephuis signaal te hoog” dus dat wordt waarschijnlijk gasklephuis laten vervangen.
Heb 6 maanden BOVAG garantie gekregen bij aankoop in mei dus zal mij melden bij de verkopende garage, die zal daar wellicht gezien de kosten niet zo vrolijk van worden.
De Park Assist melding heeft betrekking op een parkeer sensor die vorig jaar vervangen is door een niet origineel exemplaar.
Verder nog even bezig geweest om het volume van mijn Park Assist wat hoger te krijgen echter niet gelukt.
We vermoeden dat dat signaal uit de deurspeaker in de rechterachterdeur en rechter bagageruimte tweater moet komen en dat de rechterachterdeur speaker niet mee werkt.
Morgen even verder kijken hiernaar.
Verder heeft mijn linker voorraam een eigen willetje, als je hem sluit en hij staat boven dan gaat hij gelijk weer naar beneden.
Geïnitialiseerd met Vida maar uiteindelijk kregen we het niet goed, het raam zit er ook een beetje “gammel” in en wellicht is dat de oorzaak.
Advies: voorlopig maar lekker gaan rijden en als er weer een storingsmelding komt eerst naar Poika terug en uit laten lezen.
Verder nog complimenten gekregen voor de staat van de auto, hij is inderdaad best netjes.
Complimenten aan Poika voor de service en zijn mooie nette werkplaats, top.