Update: Bij Martin MMTS geweest. Topkerel bij het oplossen van problemen. Waar lag het aan: stotteren met airco aan. Het inslaan van de mechanische aircopomp was het grootste euvel. De luchtspleet was veel te ruim (3mm). Deze gebracht naar onder 1 mm. Het inslaan was daarna niet meer hoorbaar en niet meer voelbaar. Ook de Air-intake heeft geholpen bij het euvel. Alleen werd de carterdrukregelaar onder spruitstuk niet helemaal schoon. Deze werd met de " hand" schoongemaakt. Ook werd het tijdstip van inslaan turbo eerder ingesteld. Wat een ervaring!!!! Het enige wat ik nog merk is het volgende. Bij het het goed intrappen van het gaspedaal kun je soms merken dat turbo iets achter blijft, zeg maar iets in houdt. Waarschijnlijk moet er alleen nog een nw turbodrukregelaar vervangen worden en dan hou ik op met mijn "eisen" aan mijn "zwarte Zweed". Maar wat rijdt mijn Zweed bij normaal gebruik weer als een zonnetje, zeg maar 95% van mijn probleem heeft Martin kunnen oplossen. Tot ziens op 3 oktober allemaal bij MMTS in Oldenzaal.