Hallo,
We zijn bezig met de motor van een 2,4t (B5244T3) te vervangen.
De "oude" motor betrof een v70 us import op lpg en de "nieuwe" een nl versie waar dezelfde lpg installatie op is gemonteerd.
Na de inbouw wil de motor niet starten. Het lijkt er op de computer de benzine injectoren niet vrij geeft.
Wat opvalt is dat de stekkers van alle sensoren verschillen heeft mogelijk te maken heeft met het feit dat de "oude" motor een us versie is.
Heeft iemand een idee wat de oorzaak van het niet vrijgeven van de computer zou kunnen zijn?
Of, zien we iets anders over het hoofd?
Dank alvast!
We zijn bezig met de motor van een 2,4t (B5244T3) te vervangen.
De "oude" motor betrof een v70 us import op lpg en de "nieuwe" een nl versie waar dezelfde lpg installatie op is gemonteerd.
Na de inbouw wil de motor niet starten. Het lijkt er op de computer de benzine injectoren niet vrij geeft.
Wat opvalt is dat de stekkers van alle sensoren verschillen heeft mogelijk te maken heeft met het feit dat de "oude" motor een us versie is.
Heeft iemand een idee wat de oorzaak van het niet vrijgeven van de computer zou kunnen zijn?
Of, zien we iets anders over het hoofd?
Dank alvast!