Ff snel aan elkaar gemaakt en gemeten waardes zijn nu weer prima en hik is weg... Kan bijna niet geloven. Morgen ff nieuwe bestellen. Zijn die nog leverbaar?
die waren nog goed. helaas is de slang weer los. ik merk het nu ook in de stationairloop dat die met intrappen koppeling eerst zakt tot 600 toeren en hierna weer terug te klimmen naar 850. hoop dat minifarm beetje snel levert
Knietje vandaag binnen en meteen geplaatst storing zat erin na 1x herstart was storing weg loopt ook niet meer te pendelen na afremmen. na 2x opnieuw toch weer storing terug 0068 en 0130 toch nog maar ff goede reset gedaan en nu even afwachten. Nog aantal keer gaan rijden komende dagen ben bang dat ik er nog niet vanaf ben voor 1,95 euro.
de storing is (gelukkig) nog weg ook na keer of 6 gereden te hebben ik hoop dat dit m was... nu weer door naar het volgende nieuwe gebrek flink metaal achtig geluid uit de ophanging rv met wat harder drempels nemen. lijkt wel of de draagarm bij wijze van spreke los hangt zoveel herrie komt er dan. (maar die zit vast hoor
vanmiddag de brug op. er zit zeker wat zweeds karakter in
Niks echt kunnen vinden. Geluid was ook weg mmm. Wel advies stuurkogels en Spoorstangen beide kanten. Combineer ik meteen met schokdempers achter dan is al het gerammel wel weg hoop ik. Storing nog steeds weg gelukkig