volvo s60 d5 diesel
km stand 235000
als ik normaal zou rijden niks aan de hand als ik boven 3000 toeren zou komen dan brand Motormanagement - service vereist over paar seconden valt motor uit
vandaag was ik lekker aan het rijden mijn snelheid was rond 40 km/uur tweede versnelling dan schakel ik naar 3e versnelling, als of iemand min auto vast houd mijn auto had geen trek kracht meer en snelheid ging niet hoger dan 50 km/uur ook met 4e versnelling geprobeerd en gaf weer ( Motormanagement - service vereist melding ) viel motor weer uit
die motor houd in en rijdt weer, heel rare gedoe
als of ik auto niet kan rijden
als ik gelijk weer sleutel draait motor start gelijk weer netjes op
ik was op snelweg half uurtje gereden snelheid was rond 90/100 km/uur
toen motor warm werd ik gaf weer gas en was niks aan de hand ik had geen problemen mee
maar als ik normaal zou rijden ik kan uren lang rijden
ik vind beetje vreemd
kan het met mijn versnelling stuk zijn ?
als ik motor kap open doe ik ruik diesel
ik ben halfbloed mijn Nederlandse taal is beetje zwak ik hoop dat jullie mij begrijpt
alvast bedank
km stand 235000
als ik normaal zou rijden niks aan de hand als ik boven 3000 toeren zou komen dan brand Motormanagement - service vereist over paar seconden valt motor uit
vandaag was ik lekker aan het rijden mijn snelheid was rond 40 km/uur tweede versnelling dan schakel ik naar 3e versnelling, als of iemand min auto vast houd mijn auto had geen trek kracht meer en snelheid ging niet hoger dan 50 km/uur ook met 4e versnelling geprobeerd en gaf weer ( Motormanagement - service vereist melding ) viel motor weer uit
die motor houd in en rijdt weer, heel rare gedoe
als of ik auto niet kan rijden
als ik gelijk weer sleutel draait motor start gelijk weer netjes op
ik was op snelweg half uurtje gereden snelheid was rond 90/100 km/uur
toen motor warm werd ik gaf weer gas en was niks aan de hand ik had geen problemen mee
maar als ik normaal zou rijden ik kan uren lang rijden
ik vind beetje vreemd
kan het met mijn versnelling stuk zijn ?
als ik motor kap open doe ik ruik diesel
ik ben halfbloed mijn Nederlandse taal is beetje zwak ik hoop dat jullie mij begrijpt
alvast bedank