Graag even jullie mening.
Sinds enkele maanden heb ik grote problemen met de auto, weliswaar in vlagen. Ik kan twee weken zonder problemen rijden en plots is alles weer daar.
Sinds ik de wagen heb (2014) is er al altijd een klein 'foutje' geweest. Af en toe hoorde ik, tijdens het rijden, de centrale vergrendeling vergrendelen, terwijl ze reeds vergrendeld was. Dat leverde nooit echt problemen op, dus schonk ik daar geen aandacht aan. Ook knipperden de koplampen regelmatig, heel kort.
Naast deze kleine 'problemen' zijn nu andere zaken bij gekomen. Niet willen starten, indicatie van motorproblemen (terwijl ik aan het rijden ben en niks problematisch ervaar).
Welke 'problemen' ervaar ik:
- niet willen starten
- knipperen van koplampen
- centrale vergrendeling die onnodig 'vergrendeld'
- te weinig olie
- verminderde motorprestatie
- cruise control die uitvalt
- nokkenassensor die fout aangeeft
- ...
De wagen manifesteert deze 'problemen' zowel op benzine als op CNG.
De garage denkt finaal aan de CEM. Ze hebben deze al grondig onderzocht en uitgelezen maar konden weinig tastbaar vinden. Ook opperden ze dat het aan de bekabeling kan liggen. Na het nazien van de fiches en het heraansluiten waren heel wat problemen verdwenen, maar niet alle. Het gekke is dat de auto de week nadien perfect rijdt!
Ben het natuurlijk kotsbeu en zou graag dit probleem definitief oplossen.
Sinds enkele maanden heb ik grote problemen met de auto, weliswaar in vlagen. Ik kan twee weken zonder problemen rijden en plots is alles weer daar.
Sinds ik de wagen heb (2014) is er al altijd een klein 'foutje' geweest. Af en toe hoorde ik, tijdens het rijden, de centrale vergrendeling vergrendelen, terwijl ze reeds vergrendeld was. Dat leverde nooit echt problemen op, dus schonk ik daar geen aandacht aan. Ook knipperden de koplampen regelmatig, heel kort.
Naast deze kleine 'problemen' zijn nu andere zaken bij gekomen. Niet willen starten, indicatie van motorproblemen (terwijl ik aan het rijden ben en niks problematisch ervaar).
Welke 'problemen' ervaar ik:
- niet willen starten
- knipperen van koplampen
- centrale vergrendeling die onnodig 'vergrendeld'
- te weinig olie
- verminderde motorprestatie
- cruise control die uitvalt
- nokkenassensor die fout aangeeft
- ...
De wagen manifesteert deze 'problemen' zowel op benzine als op CNG.
De garage denkt finaal aan de CEM. Ze hebben deze al grondig onderzocht en uitgelezen maar konden weinig tastbaar vinden. Ook opperden ze dat het aan de bekabeling kan liggen. Na het nazien van de fiches en het heraansluiten waren heel wat problemen verdwenen, maar niet alle. Het gekke is dat de auto de week nadien perfect rijdt!
Ben het natuurlijk kotsbeu en zou graag dit probleem definitief oplossen.