Beugel omgezet zoals jullie hebben aangegeven en gemonteerd. Wat een verschil! Bij de oude onderste steun was na demontage goed te zien dat het rubber was gescheurd. De bovenste lijkt niets mis mee, maar heb ik toch ook maar vervangen voor een nieuwe.
Bedankt voor de tips en hulp weer allen, jullie zijn goud waard!
Ja die heb jij ook. Het zijn de 2 torsiesteunen. 1 boven op het blok en 1 onder bij de versnellingsbak. Ik zou je ook de 2 steuntjes mee te pakken die onder de torsiebalk zitten. Knapt je auto echt van op.
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39936 Geregistreerd: 07 / 2009
Ik heb nummer 2 en 6 van lemforder aangeschaft bij motointergrater.de voor het gemak op de nl site gekeken en toen de nummers ingevoerd bij de Duitse site.
Met een brug gaat het net even makkelijker, dat heb ik gedaan.
Nummer 1 wordt in de komende tijd erop gezet en dan kijk ik de rest even aan.
Heb m besteld bij Motointegrator (DE). Scheelde fors met de prijs in Nederland. Super! Mijn bovenste steun lijkt wel oke, alleen trilt die balk waar de steun aan vast zit. Daar ga ik vanmiddag even naar kijken.
Hopelijk is het trillen opgelost met de onderste motorsteun.
Is de onderste zelf makkelijk te vervangen zonder brug oid?
Als je een bodemplaat onder de motor hebt zitten is het handiger met een brug. Deze moet er namelijk eerst onderuit, en met alleen een krik is dat lastig.
Trouwens, nooit onder de auto kruipen zonder dat deze op assteunen staat!! Dus niet alleen met een krik. Je bent niet de eerste waar het mis bij gaat.