Vandaag 2 motorsteunen vervangen: rechterkant; verbinding versnellingsbak met subframe en de bovenste steun die aan de 'bar' zit. Ondanks dat het al een keer gebeurd is, was het toch weer nodig. Ze gaan duidelijk dus minder dan 3 ton mee (org. Volvo).
Blijven over te vervangen: de 2 'tonnetjes' onder de motor. Wat ik mij nu afvraag: bij een vorige vervanging kon ik uiterlijk geen enkel verschil ontdekken, geen zichtbare slijtage of krimp. Zijn die 'tonnetjes' bij de benzine motoren helemaal massief of zit er nog enige 'intelligentie' in die steunen?
Blijven over te vervangen: de 2 'tonnetjes' onder de motor. Wat ik mij nu afvraag: bij een vorige vervanging kon ik uiterlijk geen enkel verschil ontdekken, geen zichtbare slijtage of krimp. Zijn die 'tonnetjes' bij de benzine motoren helemaal massief of zit er nog enige 'intelligentie' in die steunen?