Dat zou inderdaad de juiste werking moeten zijn.
Pop geluid hoeft ook niet met zekerheid een lek in de steunen te zijn.
Ik heb de steunen vervangen en nog steeds een pop geluid uit de vuldop. Volgende stap zijn de slangen.
Met betrekking tot het vervangen van motorsteunen, ik heb eerst de bovenste aan de cross bar vervangen. Meteen een verbetering, geen kantelen van het blok meer bij optrekken en afremmen.
Daarna de onderste steunen, de vacuumsteunen, zonder de bovenste te lossen.
Hiermee heb ik achteraf gezien de verdeling van de krachten over de steunen verstoord.
Doordat (in mijn geval) de achterste steun behoorlijk ingezakt was kwam het hele blok van achter verder omhoog door het nieuwe motorsteunrubber.
Hierdoor werd de steun aan de cross bar bovenop strak naar 1 kant gedrukt (hele demping idee is daarmee weg) waardoor met name in de "R" stand van de bak de hele auto hevig stond te trillen.
Toen ik de centrale bout losdraaide verschoof de steun een mm of 5 in de sleuf van de montage plaat. Proef op de som, starten en jawel, trillen is weg.
Het heeft even geduurd voordat ik deze conclusie trok. Voor sommigen miscchien een open deur. Voor alle anderen, doe er je voordeel mee.
Pop geluid hoeft ook niet met zekerheid een lek in de steunen te zijn.
Ik heb de steunen vervangen en nog steeds een pop geluid uit de vuldop. Volgende stap zijn de slangen.
Met betrekking tot het vervangen van motorsteunen, ik heb eerst de bovenste aan de cross bar vervangen. Meteen een verbetering, geen kantelen van het blok meer bij optrekken en afremmen.
Daarna de onderste steunen, de vacuumsteunen, zonder de bovenste te lossen.
Hiermee heb ik achteraf gezien de verdeling van de krachten over de steunen verstoord.
Doordat (in mijn geval) de achterste steun behoorlijk ingezakt was kwam het hele blok van achter verder omhoog door het nieuwe motorsteunrubber.
Hierdoor werd de steun aan de cross bar bovenop strak naar 1 kant gedrukt (hele demping idee is daarmee weg) waardoor met name in de "R" stand van de bak de hele auto hevig stond te trillen.
Toen ik de centrale bout losdraaide verschoof de steun een mm of 5 in de sleuf van de montage plaat. Proef op de som, starten en jawel, trillen is weg.
Het heeft even geduurd voordat ik deze conclusie trok. Voor sommigen miscchien een open deur. Voor alle anderen, doe er je voordeel mee.