Luitjes,
Ik ben al enkele jaren in bezit van een volvo v70 classic 2.5 10v uit 1998 op Vialle LPI, er staat nu 460k op de teller. Alle ophangingsdelen/rubbers/assen/pompen/radiateur/koppeling/lagers zijn nog compleet origineel. Dit alles is natuurlijk al een aardig end heen.
Nu kan ik betaalbaar aan een c70 komen uit 1998, wel met flinke schade aan de zijkanten en achterkant. Dit alles heeft net 200k gelopen en beschikt over een net 2.5t blok en een fris onderstel
Is er iemand die ervaring heeft met het wisselen van een 2.5t in een 2.5 10v? Het idee is om het hele subframe te laten zakken en de complete aandrijflijn/pompen/draadboom/bak /assen over te schroeven onder mijn v70. Ook de LPI installatie zal iets aangepast moeten worden. Het doel is om een betrouwbare en snellere volvo over te houden
Elke vorm van ervaring is welkom!
Ik ben al enkele jaren in bezit van een volvo v70 classic 2.5 10v uit 1998 op Vialle LPI, er staat nu 460k op de teller. Alle ophangingsdelen/rubbers/assen/pompen/radiateur/koppeling/lagers zijn nog compleet origineel. Dit alles is natuurlijk al een aardig end heen.
Nu kan ik betaalbaar aan een c70 komen uit 1998, wel met flinke schade aan de zijkanten en achterkant. Dit alles heeft net 200k gelopen en beschikt over een net 2.5t blok en een fris onderstel
Is er iemand die ervaring heeft met het wisselen van een 2.5t in een 2.5 10v? Het idee is om het hele subframe te laten zakken en de complete aandrijflijn/pompen/draadboom/bak /assen over te schroeven onder mijn v70. Ook de LPI installatie zal iets aangepast moeten worden. Het doel is om een betrouwbare en snellere volvo over te houden
Elke vorm van ervaring is welkom!