Rock: blues-rock, hard-rock, metal, rock-a-billy, country-rock
Momenteel in de HU-803: AC/DC, Rammstein, Metallica, Guns 'n' Roses, Def Leppard.
In de iPod: alle albums van Metallica, alle albums van Iron Maiden, alle albums van Volbeat en 'Liebe ist für alle da' van Rammstein.
Ik zag Kayak voorbij komen, een bijna vergeten pareltje uit de Nederlandse rockscene! :thumb:
Maar hier is het veelal metal wat de klok slaat, met een zwak voor Queen, want daar was ik als kind helemaal gek van.
Dus een good old Metallica doet het altijd goed, of Vollbeat, System of a Down, etc.
Maar ik heb zelf een aantal jaren in een black metal band gespeeld en naar dat genre luister ik ook nog veel: Dark Funeral, Setherial, In Battle en ga zo maar door. Geen gangbare muziek
...Led Zeppelin.., tijdloze muziek vanaf 1969...., maar vanaf 1978 UK, Allan Holdsworth, Tribal Tech, Return to Forever, Chick Corea Electric Band, Brand X, The Mahavichnu Orchestra, John McLaughlin, Miles Davis, Emerson, Weather Report, Jaco Pastorius, Pat Martino, Scott Henderson, Al di Meola, The Brecker Brothers, Virgil Donati, Planet X, John Scofield, Dennis Chambers....etc..., nog nooit van gehoord zeker.., lol.., maar ik ben dan ook een ouwe griep..
Van alles!! Bob Marley, Metallica, Dire Straits, Passenger, Eric Clapton, deephouse/techno, 80's/90's
Vooral live gitaar muziek en deephouse/techno doet het goed bij mij