Navaudio

NJB

Subject:

Navaudio

· 
Posted: 20.12.2015 - 09:15  ·  #1
Heeft iemand ervaring met het plaatsen van navaudio navigatie voor volvo s60 uit 2007?

Blijven de functies vanaf het stuur intact?
krekel
Forumlid.
Geslacht:
Leeftijd: 64
Subject:

Re: Navaudio

· 
Posted: 30.12.2015 - 18:12  ·  #2
Quote door NJB

Heeft iemand ervaring met het plaatsen van navaudio navigatie voor volvo s60 uit 2007?

Blijven de functies vanaf het stuur intact?

Ik ben ook op zoek naar een goed after market alternatief en heb vanmorgen iemand gemaild uit Best over een systeem. Hij had hem alleen niet op voorraad. Later via google kwam ik het volgende (waarschuwing) bericht tegen en daardoor ben ik wel wat voorzichtiger geworden..

Ik hoef niet perse voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten maar het moet wel goed zijn, een goede service vind ik belangrijk..
Kaaskop
Forumlid.
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 31.12.2015 - 02:45  ·  #3
Blijf maar uit de buurt van al die Windows CE systemen. Chinese meuk, het internet staat vol met teleurgestelde consumenten.
t.menges
Forumlid.
Geslacht:
Leeftijd: 41
Subject:

· 
Posted: 01.01.2016 - 14:36  ·  #4
Zou dan liever investeren in een goede originele volvo radio met mooi geluid! navigeren doe ik gewoon met mijn telefoon . Een maat van me had zo'n chinees ding in zijn ford, tegen de tijd dat ie contact had met de satelliet was je bijkant al op je bestemming. En de geluidskwaliteit viel ook nog redelijk tegen ook. 't ziet er daarentegen wél leuk uit maar vind de nadelen niet opwegen tegen dat kleine voordeeltje!
Kaaskop
Forumlid.
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 01.01.2016 - 14:42  ·  #5
Quote door t.menges

Een maat van me had zo'n chinees ding in zijn ford, tegen de tijd dat ie contact had met de satelliet was je bijkant al op je bestemming. En de geluidskwaliteit viel ook nog redelijk tegen ook. 't ziet er daarentegen wél leuk uit maar vind de nadelen niet opwegen tegen dat kleine voordeeltje!

Dat zeg ik :lol: :lol:

Allemaal apparaten tussen de 300 en 500 euro en ze kunnen volgens de verkopers meer dan de Kenwoods en Pioneers die 2-3 keer zo duur zijn.
Walterj
VolvoV70forum verslaafde
Geslacht:
Leeftijd: 54
Subject:

· 
Posted: 01.01.2016 - 15:55  ·  #6
Bedankt voor deze bevestiging. Ik dacht er ook nog over om een ce gestuurd ding te gaan kopen, maar het is (gelukkig) een tomtom geworden.

Selected quotes for multi-quoting:   0